» » » » Justin Timberlake: "N Sync, One Direction'dan Daha İyi"



Birleşik Kırallık'ta yayınlanan müzik dergisi NME, Justin Timberlake'in "‘N Sync, One Direction'dan daha iyi." ifadesini kullandığını yazdı.

Habere göre Justin ayrıca şunları da söyledi:
Onları sahnede görmedim ama onlardan daha iyi olduğumuzu söylemek istiyorum. Ama bu bir meydan okuma değil. Onları bir kaç kere gördüm ve bende onlar gibiyim. Geri dönen müzik dalgasını görmek güzel.
Bu haber üzerine Justin, One Direction hayranlarından tepki almış olacak ki Twitter hesabından haberi RT'leyip şakacı bir yaklaşımla değerlendirdi: 
@NME: Justin Timberlake: N Sync, One Direction'dan daha iyi... Ben soruyu turta yeme yarışması ile ilgili sandım. Benim hatam. #bahsedilmeyedeğer
Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşın!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. 180 derece dönmek diye buna derim ben asdfghjk :D

    YanıtlaSil
  2. Lan tabi ki de daha iyi karşılaştırılması bile çok saçma :D

    YanıtlaSil
  3. karsılastırması bıle o kadar sacmakı hadı jonas bros desen neyse en azından bıraz daha ıyı olurduda 1d :p

    YanıtlaSil
  4. bı arkadasda jonas ıle 1dyı karsılastırmıs bak bak JONAS BROTHERS ıle 1dyı a:SD:RQW:SAdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn ben hem Directioner hem de Jonatic im ama bu karşılaştırma hahahsahahaha açookkk saçma -_-

      Sil
  5. bi kere turta yeme yarışmasındada kazanamassınız 1D'de niall varrr asdfghjklş :D.

    YanıtlaSil
  6. Kırallık değil krallık

    YanıtlaSil