» » » Shenae Grimes: "Miley Cyrus'a Biraz Kıyafet Giydirmek ve Sarılmak İstiyorum, Buna İhtiyacı Varmış Gibi Görünüyor."



Anlaşılan o ki Shena Grimes da Miley Cyrus'ın yeni klibi Wrecking Ball'ı beğenmemiş.

90210 yıldızı Miley'nin klibi Wrecking Ball yayınladıktan sonra klip hakkında tweetler attı.
Miley'nin yeni videosu da ne?



Yani, bu kızı tanımıyorum ama iki kez banyo yaptırmak, üzerine biraz kıyafet giydirmek ve kocaman sarılmak istiyorum...  buna ihtiyacı varmış gibi görünüyor.
Ne dersiniz, sizce Shenae haklı mı?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

16 yorum:

  1. Forever Lovatic11 Eylül 2013 15:11

    Tek kelime. Bu kız gerizekalımı? Kıyafet giysin yada giymesin. Sanane!

    YanıtlaSil
  2. sikerim belasını... NOKTA! :D

    YanıtlaSil
  3. Forever Lovatic11 Eylül 2013 15:11

    Aynen! :D

    YanıtlaSil
  4. onun beğenip beğenmemesine ihtiyacımız yok !

    YanıtlaSil
  5. asu kısakürek11 Eylül 2013 15:13

    Allahım çok batmış mileyin klibi töbe yaa sanane yani sanane

    YanıtlaSil
  6. SİKEREİM LAN BU KIZI

    YanıtlaSil
  7. Shenae beyin armağan etmek istiyorum ihtiyacın varmış gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. shaneyi siken adam11 Eylül 2013 16:15

    shaney mıdı nedir babaanesi kşar shaneyde orospu ben siktimm D:SfSD:fDS: fSD

    YanıtlaSil
  9. Ahahahha. Sevdim yorumunu.

    YanıtlaSil
  10. Miley's Smilers11 Eylül 2013 18:20

    Shenae önce kendin giyin amk.

    YanıtlaSil
  11. Shenae, sana en kocamanından orta parmak hediye ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Shenae haklı.

    YanıtlaSil
  13. SHANE YARRAH VAR YENMI AQQQQQQ ;)

    YanıtlaSil
  14. Seninde şu kullanmadığın beynini bir kez olsun kullanıp öyle tweet atman lazım ama yapmıyorsun işte. Kırdığı rekor sadece klibin görselliğiyle alakalı değil itunesta videoyla indirilmiyor şarkılar antiler bunuda söylemek istedim.

    YanıtlaSil
  15. Adını ilk duyduğum bir kızdan bunu duymak garip oldu.Miley kim sen kim? Hasbam :D

    YanıtlaSil
  16. Bence bu kız kötü bisey söylemiyo Miley nin yardıma ihtiyacı olduğunu anlamış. Satılmaya ihtiyacı var diyo. Bu dogru, var .

    YanıtlaSil