» » James Franco: "Eşcinsel Olmak İsterdim."



Spring Breakers'taki karakteriyle ne kadar profesyonel bir oyuncu olduğunu kanıtlayan James Franco, Pazartesi günü The Daily Beast'a hakkında çıkan eşcinsel söylentileri hakkında konuştu!

Franco eşcinsel olmadığını ama hakkında çıkanların umrunda olmadığını söyledi.


Eğer benimle dalga geçiyorlarsa şöyle oluyorum; 'Mükemmel! Eşcinsel şakaları yap!' çünkü bu hakaret değil.

İnsanların eşcinsel olduğumu düşünmesi umrumda değil. Bu yüzden, "Harika! Demek istediğim, olmak isterdim... Eşcinsel olmak isterdim.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. 1D SANA YARDIMCI OLUR

    YanıtlaSil
  2. Sana olmayan beynin için kimse yardım edemeyecek ama.

    YanıtlaSil
  3. mal direksiyon13 Eylül 2013 12:17

    sana yardım edemedikleri gibi mi amk direksiyoncusu

    YanıtlaSil
  4. directioner1Daşktır13 Eylül 2013 12:58

    ne salaksınız amk kaç kere yattınız 1Dyle de mal mal konuşuyonuz önyargılarınızla başarılar :)

    YanıtlaSil