Yaz hızla sona eriyor! Bu yaz plajlarda, eğlence mekanlarında ve radyolarımızda en çok çalan şarkılar hangileri, merak ediyor musun?

İşte 2013'te en çok duyduğumuz ve sevilen şarkılar!

1. Miley Cyrus'la MTV Video Müzik Ödülleri'nde yaptığı performansla adından sıkça bahsettiren Robin Thicke'in şarkısı Blurred Lines listenin birincisi, tebrikler Robin!


2. Listenin ikinci numarası ise hepimizin çok beğendiği biri; Bruno Mars! Bruno bu yaza Treasure ile damgasını vurmuştu!


3. Bu şarkı hepimizin dilline dolanan, mükemmel bir şarkı... Tabii ki de Get Lucky'den bahsediyorum! Daft Punk'ın Get Lucky şarkısı bu yaz en çok dinlenenlerden biri oldu!


4. Son senelerin en çok sevilen bayan sanatçılarından Lana Del Rey'in Summertime Sadness şarkısının remix versiyonunu dinlediniz mi? Eğer dinlemediyseniz, listenin 4. numarasını mutlaka dinlemelisiniz!


5. Avicii'nin Wake Me Up şarkısı da bu yaz en çok dinlediklerimiz ve sevdiklerimiz arasındaydı! Sizce nasıl bir şarkı?


6. Bu yazın en iddialı şarkılarından biri de Zedd'in Clarity şarkısı!


7. Uzun zaman sonra geri dönen efsanevi sanatçılardan Justin Timberlake tabii ki bu listede de yerini aldı! Justin ve Jay-Z'nin Suit & Tie şarkısını dinleme fırsatınız oldu mu bilmiyorum ama bu ikilinin birlikte daha çok şarkı yapmasını istiyorum!


8. Miguel ve J. Cole'ün Power Trip şarkısı da birçok şarkıyı geçerek, yazın en sevilenlerinden olmayı başardı!


9. Fucking Problems şarkısıyla ilk 10'da yerini alan mükemmel bir ekip! Bu şarkı A$AP Rocky, Drake, Kendrick Lamar ve 2 Chainz'in!


10. MTV Video Müzik Ödülleri'nden bu yana iyi, kötü bir sürü eleştiri alan Miley Cyrus'ın We Can't Stop şarkısı bu yazın vazgeçilmezlerinden biriydi!


11. Selena Gomez'in ilk bir numarası ve hepimizin diline dolanan Come & Get It şarkısı da listede!


12. Adı One Direction grubundan Niall Horan'la birlikte anılan Ellie Goulding ve Calvin Harris'in I Need Your Love şarkısı listenin 12. sırasında!


13. Genç şarkıcı Ariana Grande The Way şarkısıyla bu yaz oldukça fazla tanındı! Ariana'nın sesi ve Mac Miller'ın kendine özgü stili ile bu şarkı daha çok konuşulacağa benziyor!


14. Justin Timberlake uzun bir aradan sonra dönünce, ciddi anlamda şarkıları ilgi gördü! Bu yazın en çok dinlenen duygusal şarkılarından biri Mirrors oldu!


15. One Direction'ın rekor kıran klibi Best Song Ever da listede!


16. Lady Gaga'nın ilk canlı performansını MTV Video Müzik Ödülleri'nde yaptığı Applause şarkısı da her ne kadar yeni çıkmış olsa da yazın en çok dinlediklerimizden biri oldu!


17. Katy Perry'nin heyecanla beklenen klibi Roar da kısa sürede hepimizin dilinde gezdi. Roar'ın şarkı sözlü videosu da gerçekten çok yaratıcıydı!


18. Capital Cities'in Safe & Sound şarkısı da bu yazın vazgeçilmezlerindendi!


19. Listenin son ismi Drake! Drake'in Hold On We're Going Home şarkısını duymayanınız yoktur sanırım!


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

26 yorum:

  1. where is the ''HEART ATTACK'' ???? HUH ADMIN HUH ?????? TELL ME

    YanıtlaSil
  2. Made in the usa

    heart attack?!?!?!???!?!?!!!?!?!???????!!!!?!

    YanıtlaSil
  3. One direction one way or anotherrrrrrrf

    YanıtlaSil
  4. bunu kim yapmış nerde benim DEMİM iki tane harika yaz parcası cıkarttı yani hiç bilmediğim kişiler bile listedede omu yok yani

    YanıtlaSil
  5. yaz sarkılarıysa ben tatilde will.i.am - Scream & Shout ft. Britney Spears ve demi lovato heart attack daha cok duydum yani

    YanıtlaSil
  6. listeyi kim neye göre hazırladı ? ben katılmıyorum bu şarkılar (bir iki tanesi dışında) ve sıralamaya

    YanıtlaSil
  7. Yaa arkadaşlar bu başlık yazın en sevilen şarkıcıları değil yazın en sevilen şarkıları. Yani burda tanımadığınız kişilerin olması normal hemen atarlanmayın tanımadığınız şarkıcıların şarkısı diğerlerine göre daha iyi ki listeye girmiş.

    YanıtlaSil
  8. allahini severseniz heart attack ne be onu sarkidan saymioruz biz pardon admin list super olmus come and get it ozellikle

    YanıtlaSil
  9. Mal mısın lan?Heart Attack yaz şarkısı mı??Yada Made in the USA??Git bi bu şarkılarının anlamına bak amk!Yada üşenirsen söyleyim
    Kalp Krizi,Amerikan Yapımı????
    Bunlar mı yaz şarkısı beyinsiz?Bu şarkılarıda yazın çok dinledim hatta severim ama yaz şarkısı değil!Yazın çıktı diye yaz şarkısı olamaz:-P :-P

    YanıtlaSil
  10. Bana göre Yazın şarkıları
    Miley Cyrus We Can't Stop
    Selena Gomez Come&Get it
    Bu şarkıları hala dinliyorum.Çünkü mükemmel!Ve bu şarkılar hiç bi zaman eskimez....

    YanıtlaSil
  11. elif_BelieBer9 Şubat 2014 01:54

    ellie goulding gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
  12. Ben onun Burn şarkısını daha çok seviyorum:-) :-) Ama bu şarkısıda güzel.Ve yazın hiti olmuştu:-D :-D

    YanıtlaSil
  13. elif_BelieBer9 Şubat 2014 02:04

    o şarkıyı çok dinledim başarılı kız yanii

    YanıtlaSil
  14. Aynen:-) :-) Bu arada şu Robin denen heriften nefret ediyorum!Bu adamın anası kendi oğlunu görmeden Miley'e laf attı!Galiba teyzenin kendi oğlunun klibinden haberi yok anasını satıyım!!

    YanıtlaSil
  15. elif_BelieBer9 Şubat 2014 02:20

    bide şu twerki izlese merak ediyorum tepkisi ne olurr :D :D

    YanıtlaSil
  16. Zaten izlemiş o yüzden Miley'e laf attı:-) Anasının dediği şu
    "Miley'nin poposunu oğluma dayamasını beklemiyordum"!!!
    Bende diyorum ki oğlunda gayet hoşnuttu hiç rahatsız olmadı!!

    YanıtlaSil
  17. elif_BelieBer9 Şubat 2014 02:46

    kurban olsun mileyin poposuna :) :) o adam tam bi sapık iğrenç ve rezill

    YanıtlaSil
  18. ♫ Demiley ♫12 Mart 2014 21:26

    Selenator olmasaydım kufur edicektim yani beni o aşamaya kadar getirdin.!! Come Get It şarkısını çok severim ama Heart Attack yeri ayrı.. Zevksizmisin sen ? mk hiç mi dinlemedin şarkıyı ? !!!!! sen madem HEART ATTACK ı şarkıdan saymazsın bende seni insandan saymam..! Ya da bosver zaten ''Smiler'im demekten utanıyorum'' diyen kişiden ne beklenirki...!!!!

    ∞ SMİLER ∞

    YanıtlaSil
  19. disqus_QF9Db8Eekw12 Mart 2014 21:46

    Kusura bakma ama Come get It çok mu anlamlı bi kelime ? Bi bak istersen..!!!

    YanıtlaSil
  20. Yeşim Sayrıs13 Mart 2014 17:25

    İyiki söyledin bende bakamamıştım.s.s.s!Come get ıt yaz şarkısı gibi Heart attack değil.Bunu neden anlıyamadın?Çok zor değil!

    YanıtlaSil
  21. Yeşim Sayrıs13 Mart 2014 17:29

    HELAL.....Bende Selenator'üm abartma Selena Gomez!Yani Heart Attack'i çok dinledim halada dinliyorum.Ona şarkıdan saymıyoruz diyosun bence saçmasın!!AYRICA Lovatic ve Selenator'ler kardeştir...!!!

    YanıtlaSil
  22. ♫ Demiley ♫13 Mart 2014 17:37

    Aynen cok haklisin Lovatic ve Selenatorler sonuna kadar kardestir..!

    YanıtlaSil
  23. Selena Gomez14 Mart 2014 18:03

    cook haklisin

    YanıtlaSil
  24. Selena Gomez14 Mart 2014 18:05

    heart attack listed yom bile com konusma lovatic

    YanıtlaSil
  25. ♫ Demiley ♫14 Mart 2014 18:27

    Listede olup olmamasının bnm için önemi yok !! Sadece benim sinirimi bozan ''Heart Attack'ı şarkıdan saymıyoruz hıh.s.s.'' demen.!!! Hee bide SAHTE SMİLER olman sinirimi bozdu sende şimdi sus..!!!

    YanıtlaSil
  26. disqus_QF9Db8Eekw22 Mart 2014 15:08

    Niye sen çok mu biliyosun ? ''Ayy şu yaz şarkısı ayy yok bu değil'' ? Hem evet Heart Attack en azından Come Get It den daha anlamlıdır git bi bak anlamına !! Snde bunu anlayabilirdin ÇOK ZOR DEĞİL .!!!

    YanıtlaSil