» » » » » Justin Bieber Müziği Bırakmıyor. Sadece Ara Verecek!


Geçtiğimiz günlerde yapılan Justin Bieber's Believe filminin galasında Justin Bieber'ın menajeri Scooter Braun ile bir röportaj yapıldı. Scooter'a Justin'in geçirdiği en duygusal zaman sorulduğunda kesin bir şekilde 'Avalanna'nın ölmesi' cevabını verdi. Ayrıca Scooter Justin'in müziği bırakması hakkında şöyle konuştu; 
"O az önce bunun bir şaka olduğunu söyledi. Gelecek yıl sadece müzik yapmak, kendine vakit ayırmak ve rahatlamak için bir ara verecek. Bu onun 12 yaşından beri verdiği illk ara."
Justin Bieber ise galada konuyu şöyle açıkladı; 
"Ben ailemi daha çok tanımak istiyorum. Bir adam olarak kendimi anlamayı istiyorum. Ben çok uzakta oldum. Kız kardeşim ve erkek kardeşimle birlikte geçirebileceğimiz çok fazla harika yıl kaçırdık."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. miley böyle bir şey demişti justinde onunu sözünü dinlemiş işke

    YanıtlaSil
  2. Justin'in Hatunu11 Ocak 2014 19:08

    Ara verme justin yha :(

    YanıtlaSil