» » » » Demi Lovato Grammy ve Oscar İstiyor


Şuanda kendi adını taşıyan dördüncü stüdyo albümünü teşvik etmek için Güney Amerika Turu ile meşgul olan Demi Lovato, Cosmopolitan Latinas dergisinin kapağında yer aldı. Ünlü şarkıcı dergiyle gerçekleştirdiği röportajda hayallerinden ve hedeflerinden de bahsetti.

Olmak istediği kişi hakkında;
"Küçükken, spot ışıkları altında olan bir idole ihtiyaç duyardım. Pozitifliği, ışığı, mutluluğu ve dünyayı değiştirmeyi istediği için ayakta duran birine. Ve böyle biri olmadığını fark ettiğim için bunu kendim yapmayı istedim, en azından 12 yaşındaki küçük kız kardeşim için."

İlerlemek istediği kariyeri hakkında;
"Kesinlikle bir gün bir Grammy kazanmak istiyorum ve bir Oscar kazanmanın da hayalini kuruyorum. Tura ve hayran grubumu oluşturmaya ve onlarca yıl boyunca müzik yapmaya devam etmek istiyorum."

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. Turkish Lovatic3 Mayıs 2014 22:09

    Oscar zor ama Grammy ileride olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Grammy olabilir biraz büyüsünde.

    YanıtlaSil
  3. ♥♫_Demiley_♫♥4 Mayıs 2014 14:44

    Grammy olabilir ama Oscar bilemem :/

    YanıtlaSil
  4. oscar ödülünü alabilecek potansiyele sahip olduğunu sanmıyorum ama ilerde grammy alabilir

    YanıtlaSil
  5. bence olur ya

    YanıtlaSil
  6. bence çok yetenekli bir kız sesi de güzel olabilir

    YanıtlaSil
  7. İleride grammy ödülü alabileceğine inanıyorum. Bunu hakettiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle Demi bir grammy hakediyor.

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle Demi bir grammy hakediyor.

    YanıtlaSil