» » » Ariana Grande: ''Saçım Hakkında Anlayışlı Olun ya da Bana Bakmayın!''


Ariana Grande televizyonun onun doğal görünümünü nasıl yok ettiği, onu "yeryüzündeki kombine edilmiş her kadın elbiseli eşcinselden daha sahte bir saç" kullanmaya zorladığından bahsetti. Görünüşe göre eleştirmenler tarafından görünümü üzerine Ariana'ya hakaret edilmiş. Ve ünlü yıldız Pazar günü bunu Facebook'ta paylaştığı bir yazıda konu aldı.

İşte Ariana'nın yazısı;
"İnsanlar saçım hakkında bana çok zor zamanlar yaşattıkları için, herkese tüm olayı açıklama gereği duydum. Dört yıldır Cat'i oynuyorum ve bu dört yılda saçımın rengini açtırırdım ve her hafta kırmızı renge boyardım... Tahmin ettiğiniz gibi, bu tamamen saçımı mahvetti. Şu an Sam & Cat'te bir peruk kullanıyorum. Saçımın kendi rengi artık kahverengi ve sürekli at kuyruğu yapıyorum çünkü saç uçlarımda gerçekten çok kırık var ve saçımı açtığımda kesinlikle çok absürt görünüyor. Peruk takmayı denedim, fakat BERBAT göründüler. Eklenti saç takmaya başladım ve kelimenin tam anlamıyla saçımı derisinden söküp kopartmak istedim. Ve her ne kadar sizin hep aynı saç modelini görmeniz sinir bozucu olsa da, şu an elimden gelen bu. VE yıllar sonra sonunda saçım hakkında gerçekten rahatım.... Ve bana güvenin, doğal saçımın uzaması beklemek ve her zaman yeryüzündeki kombine edilmiş her kadın elbiseli eşcinselden daha sahte bir saç (peruktan bahsediyor) takmak benim için çok daha zor. Bu yüzden LÜTFEN saçım hakkında biraz anlayışlı olun ya da sadece bana bakmayın. HERŞEY BİR KENARA, BU SADECE SAÇ. Bundan çok çok daha önemli şeyler var. Hepinizi çok seviyorum."

Lin Toraman

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Gayette güzel bir açıklama yapmış bence fanı değilim tanımam kendisini pek sadece şunu söylemek istiyorum facebook'ta, twitter'da ya da tumblr'da sürekli 'ön yargılarınızdan kurtulun ve ön yargılarınızı sikiyim' diyerek açıklama yapan insanların bir çoğu neredeyse %70'i bunu söylemese de aklına gelen ilk şey ön yargıları oluyor. Gerçekten böyle düşünüp bunu söyleyenlere de diyecek bir şeyim yok. Eğer bunu engelleyemiyorsanız kişisel gelişim kitapları okuyabilirsiniz veya verin mailinizi ben her türlü muhabbete açığım bu tür konularda beni de eleştirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Arianator değilim ama kadın haklı.

    YanıtlaSil
  3. Çok haklı congrulations Adriana grande

    YanıtlaSil