» » » Katy Perry "Büyük Göğüsler İçin Dua Ettim"


Katy Perry, GQ dergisinin 2014 Şubat sayısına kapak oldu. Bununla birlikte dergiyle bir röportaj da gerçekleştiren ünlü şarkıcı ilişkisi, fiziksel görüntüsü ve daha birçok şeyden bahsetti. İşte söyledikleri;

Büyük göğüslere sahip olmak istemesi hakkında:
"Bir gece uzandım, ayaklarıma baktım ve Tanrı'ya dua ettim. 'Tanrı'm, bana yattığımda ayakucumu göremeyecek kadar büyük göğüsler verir misin?' dedim. Tanrı dualarıma cevap verdi. Sonuçta göğüslerimin koltuklaltarıma kadar düşeceğine dair hiçbir fikrim yoktu aslında."
İlişkisi hakkında:
''Harika bir adamla, harika deneyimler yaşıyorum. Hiç acelem yok.'' 
Fiziksel özellikleri hakkında: 
''Hiç estetik yaptırmadım. Ne burnuma, ne çeneme, ne yanağıma, ne göğsüme. Yani kendine güvenmekle ilgili verdiğim mesajlar tamamen doğal bir üründen geliyor.''
Evrende keşfedemediğimiz başka canlıların bulunduğuna inanması hakkında:
Başka canlıların olduğuna inanıyorum... Yani bu evren çok büyük. Hatta bu konu hakkında Barack Obama ile röportaj yapmak isterim!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. bense göğüslerimin küçük olması için dua etmiştim ama değil -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda. Ben ariana grandeyi her sekilde begeniyorum . .. Ama su gercekte var gogle+da justinle fotolari var ama justin bieber selena gomez cikyor selena intaar etmis neden mi justine hamile kalmis justinde nu bayby istemmemesi onu uzmus o selena gomezde justinnin beyni olmayan aklina inanmis
      Nokts

      Sil
  2. fotoshop makyaj olmasa bir boka benzemez göğüsleride sarkık belli bir tarzıda yok renkli saç hiç yaklışmamasına rağmen sürekli yapıyor kendinden bir GAGA çıkarmak istiyor ama gaganın sıçtığını bile çıkaramaz

    YanıtlaSil
  3. daha ilk satırı okurken götü boklu Little Monster lardan biri olduğun anlaşılıyor bence daha objektif ve gerçekçi tespitlerde bulunmalısın bide şunu dicem bir Little Monster olara dış görünüşü eleştirmek ço gerizekalıca ve tam bir ironi örneği.

    YanıtlaSil
  4. LittleMonster.22 Ocak 2014 15:15

    GERİZEKALILAR GİBİ LITTLE MONSTER ADINI KULLANARAK KATYE LAF ATMAYIN. ADIMIZI KİRLETİYORSUNUZ. KATYİ ÇOK SEVERİM VE 2009'DAN BERİ LITTLE MONSTERIM. MERT İSE SADECE SÜRÜ PSİKOLOJİSİNDEKİ KOYUN. ONUN GİBİ GERİZEKALILAR YÜZÜNDEN ADIMIZ KİRLENİYOR. BÖYLE OLMASINI İSTEMEM.

    YanıtlaSil
  5. malmısın neden özelini gelip anlatıyorsun midemiz bulanıyoo

    YanıtlaSil
  6. nicki minaj neyaptı odamı dua ettii

    YanıtlaSil
  7. miden bulanıyorsa bu habere neden girdin? dfghdfhdfh

    YanıtlaSil
  8. Hatun taş bee

    YanıtlaSil