» » » » » Demi Lovato: "Kesha Rehabilitasyona Gitmekle Kendisine İyilik Yapıyor."


Demi Lovato, bazı sorunlardan dolayı rehabilatasyona yatan Kesha hakkında Kiss Fm'e konuştu: 
"Ke$ha için her şeyin en iyisini diliyorum. Bence kendisi için çok iyi bir şey yapıyor. Ben bu tecrübeyi yaşadığım zaman bir sürü şey öğrenmiştim ve bana çok yardımcı olmuştu. O gerçekten tatlı bir kız. İyi olacağına inanıyorum."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. Yeter artık Demi, anladık rehaba gittin ama sürekli olarak söylemene gerek yok bunu. Demi'den çok daha kötü şeyler yaşayan bir sürü ünlü var ama hiçbirinin Demi gibi sürekli bahsettiğini duymadım.Şu Stay Strong meselesiyle hayran toplamaya çalıştığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. deniz anladık antisin :P ve Demi Ke$hanın kötülüğünü istemiyor nasıl bir mantığın var lan :P

    YanıtlaSil
  3. Pardon ama demi, kendine sorulan soruları yanıtlıyor sen neyın kafasını yasıyon :)

    YanıtlaSil
  4. Begüm Gomez30 Ocak 2014 16:35

    Demi'nin Kesha'ya destek olması çok iyi bi davranış. Bu röportajdan sonra Lovatic&Animal kardeşi başladı sanırım :D

    YanıtlaSil
  5. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:18

    Demi burda Ke$ha ya destek olmaya çalısıyor ona tavsiyeler veriyor istersen al bidaha oku .!!

    Ke$ha için her şeyin en iyisini diliyorum. Bence kendisi için çok iyi bir şey yapıyor. Ben bu tecrübeyi yaşadığım zaman bir sürü şey öğrenmiştim ve bana çok yardımcı olmuştu. O gerçekten tatlı bir kız. İyi olacağına inanıyorum."

    YanıtlaSil