» » » » » » Miley Cyrus'a Büyük İftira!


Miley Cyrus, Love dergisinin yaklaşan sayısının kapak kızı oldu ve dergiye verdiği röportaj sırasında söylediği iddia edilen sahte sözlere fena patladı.

Perez Hilton ve Hollywood Life (şaşırtıcı değil çünkü sahte haberleriyle ünlü) gibi blogların yaptığı habere göre röportajda Cyrus'ın Beyonce hakkındaki (aslında gerçek olmayan) bazı sözleri yer alıyor.

Uydurma röportajda Miley şöyle konuşmuş:
"Beyonce bana hayatım boyunca çok büyük ilham kaynağı oldu ama son zamanlarda öyle değil. O çok başarılı ve şuan oyunun en üst kısmında ama insanlar her zaman yeni sesler keşfetmek ister ve artık oyunun başındaki yeri alma zamanım geldi. Sizin bildiğiniz gibi her şeye sahibim; iyi bir ses, dans hareketleri ve ritim. Ben en iyiyim."
Ayrıca bu bloglar Miley'nin, Beyonce'nin zenci olduğunu ve artık kendisinin onun yerini alıp beyazların neler yapabildiğini göstermek istediğini söylemişlerdi.

Miley insanların ve birçok hayranının ona attığı tweetler dolayısıyla neler döndüğünü anladı ve twitter hesabından bu -sözde- röportajı yalanladı. Attığı tweetlerin bazıları;
"İnsanlar nasıl böyle b*ktan bir şeyi yapabiliyor ve benim böyle bir saçmalığı söylediğimi yayabiliyor! Bu ne saçmalık!!?!"
"Tanrım teşekkürler beni bu rüyadan uyandırdığın için."
"Merak etmeyin. Bu saçmalıktan kurtuluyorum. Yalancıların insanları inandırdığı yazıdan. Bir sürü olay yaratabilirsin ama ben ve B(Beyonce) arasında değil!"
 Love dergisi ise konuya şu şekilde açıklık getirdi,
"Miley Cyrus bize Beyonce hakkında hiçbir şey söylemedi. O yazılar uydurmaydı ve biz de çıkış kaynağının ne olduğunu bulmaya çalışıyoruz ve Beyonce'yi hepimiz çok seviyoruz."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Gülin İsen4 Ocak 2014 18:13

    mileye antiyim ama burda miley haklı bazı konularda miley gerçekten haklı

    YanıtlaSil
  2. Neden antisin lan :D

    YanıtlaSil
  3. YazıYI BOŞU BOşUNA okuDUM :(

    YanıtlaSil