» » » Cara Delevigne'den Okyanusta Lezbiyen Seksi


Cara Delevigne kısa zaman önce biseksüel olduğunu açıklaması ile birlikte kız arkadaşını alarak Meksika'da tatile gitti. Okyanusu meşhur olan bu tatil beldesinde Cara ve kız arkadaşının okyanusun içinde lezbiyen seksi yapmaları herkesi şoka soktu.

Okyanusta ilişkiye giren ikilinin bunu her gün yaptığı belde sakinleri tarafından bildirildi.

O şok edici anlardan elde kalan tek şey bir belde sakini tarafından çekilen kısa bir video. Video silinmiş ancak o anların bir kısmı gif haline getirilmiş...

cara-lesbian-sex

***
OceanUp

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

60 yorum:

  1. ♥♫_Demilena_♫♥31 Mart 2014 21:40

    Gercekten bu oldukca terbiyesizce ve bazı kişiler buna " sadece opuşmuşler ama sex denmis" demeleri yanlış. Cunku sadece videonun bir kısmı gif haline gelmiş. Diger kısımlar verilmemis.

    YanıtlaSil
  2. Ohaa nasıl Cara lezbiyen olduğunu işk defa duyuyorum gerçekten insanı şoke eder lan bu olay oha bee

    YanıtlaSil
  3. Belieber SmileR31 Mart 2014 22:21

    cara inanmıyorum iğrençç

    YanıtlaSil
  4. Bu kizdan'da tum lezbiyenlerden nefret ediyorum!!!

    YanıtlaSil
  5. Lezler gebersinn1 Nisan 2014 01:12

    Onlarda senden nefret ediyo asdfghjklşizxcvbnhshs

    YanıtlaSil
  6. Lezler gebersinn1 Nisan 2014 01:14

    Mk bu cara michelle çıkmıyomu puhahaha aldattı sikecek onuu hahaha doğruya bunlar lezdii asdfghjkl

    YanıtlaSil
  7. foreverSelena1 Nisan 2014 14:19

    Hepinjz gerizekalı önyargılı insanlarsiniz. Mal mal hareketlet yapmayin. Bunj kotu anlamda demiyorum ama miley ve katy opusunce hic bi halt demiyosunuz. Lezbiyenlere saygi duymak zorundasiniz. Hepinizin on yargisina tukureyim .

    YanıtlaSil
  8. Bir sey soracagim ama ustune alinma....Sendemi lezsin yoksa??/

    YanıtlaSil
  9. Gercekten size mi düşüyor herseye bir etiket yapıştırmak.Madem igreniyorsunuz bakmayın konuşmayı bırakın. Siz ve sizin gibiler yüzünden çoğu insan kendini sevemiyor.Rahatsiz oluyorsanız habere bakmayın sevmediginiz özelliklere sahip olan kişilere bakmayın onları yargılamayın.

    YanıtlaSil
  10. önyargınızı skiyim1 Nisan 2014 15:58

    bunun lezlikle bi alakası yok lezlik gaylık yada cinsiyetsizlik kötü birşey değildir bu KUR'AN-I KERİM de bile yazıyo ama siz hala anlayamadınız Normalde önyargınızı gtünüze sokun gibi şeyler söylüyosunuz ama hala eşcinselliğin kötü olduğunu düşünüyosunuz sizene insanlardan siz kendinize bakın bu kadar da ayrımcılık yapmayın şuan senin yaptığın şey ırkçılığa eşdeğer bişey

    YanıtlaSil
  11. ♥♫_Demilena_♫♥1 Nisan 2014 16:23

    Miley ve katy öpüşünce zaten bir sürü hakaret yağdırdılar. orda sana katılmıyorum kb . ama tabi diğerlerinde haklısın bu arada bütünleme yapma herkes değil en azından bazıları demen yeterli :)

    YanıtlaSil
  12. ön yargılarını skm1 Nisan 2014 16:26

    Lez olabilirler ama genede saygı duymak zorundasın. Başkaları senin hatana nasıl saygı duyuyosa sende ona saygı duymalısın.

    YanıtlaSil
  13. foreverSelena1 Nisan 2014 20:54

    Bak ben insanlarin hertürlü gorusune katılıyorum. Saygi duymak zorundayiz. Orda örnek vermek istedim. Tum smiler ve catycatlerden ozur dilerim hepinizi seviyorum #selenatorkardesligi

    YanıtlaSil
  14. Kardesimsin Selenatorr¤♡♡

    YanıtlaSil
  15. foreverSelena1 Nisan 2014 20:59

    Ne önyargılı bi insansin. Onyargina tukureyim :')

    YanıtlaSil
  16. Boylieber efe1 Nisan 2014 21:04

    Saygımız var zaten ama sadece hoşumuza gitmiyo belieber smilerde saygı duymuyorum diye bişe demedi sadece iğrenç demiş ne yani

    YanıtlaSil
  17. Lezler gebersinn1 Nisan 2014 21:09

    Evet cara ile öpüşen bendim asdfghjkl mal mal soru soryon eğer öyle olsam adımı lezler gebersin yapmazdım dimi üstün zekalı insancık bu kadar önyargı gösteryon bütün lezlerden nefret ediyorum sende öylesin galiba zaaa geberinn lezler gebersinn zaaa

    YanıtlaSil
  18. ♥♫_Demilena_♫♥1 Nisan 2014 21:37

    Elbette saygı duymak zorundayız. Çok haklısın. :) <3

    YanıtlaSil
  19. Ön yargılarda en azından saygı duymamakla eş değer sayırlır.burda önyargi '' iğrençlik'' oluyo ?

    YanıtlaSil
  20. Yazık lan onlarda insan S:AsA:S.asA:saSA boswer :d

    YanıtlaSil
  21. Boylieber efe1 Nisan 2014 22:59

    Herneyse saygılıyız hoşumuza gitmiyo nokta

    YanıtlaSil
  22. Lezler gebersinn1 Nisan 2014 23:00

    Aasdfgjjkdaa hahah aynen asdghd

    YanıtlaSil
  23. cara is mine bitch2 Nisan 2014 00:14

    Bak şimdi. Bir insan lezbiyen diye ondan nefret etmen senin igrencligin. Ondan nefret ediyorsun çünkü miley ile arkadas. Ondan nefret ediyorsun çünkü harika bir vücudu var. Ondan nefret ediyorsun çünkü justin götü düşe düşe vs defilesinde arkasından baktı. Ondan nefret ediyorsun çünkü dünyanın en güzel ve en ünlü mankenlerinden biri. Ondan nefret ediyorsun çünkü o senin olamayacagin hersey. Senin olamayacagin kadar cesur ve kendiyle barisik. Bu kadar kıskançlık olmaz. Ve miley sahnede 40 yaşında adama twerk yaparken esrar icerken oni desteklemeye devam ediyorsun

    YanıtlaSil
  24. Cara is my lesbian2 Nisan 2014 10:59

    Cara lezbiyen olmuş olabilir. Bunu kendisi seçmiş. Size de laf söylemek değil, saygı duymak kalır. Bu onun kendi kararı. Kendisi böyle olmak istiyorsa olur. Buna saygı duymak zorundasınız. Ön yargılarınızı alıp münasip bir yerinize sokun!!!

    YanıtlaSil
  25. cara is mine bitch2 Nisan 2014 12:04

    Biseksuel Cara lezbiyen değil

    YanıtlaSil
  26. Ya bana bak seninla insan gibi konusuyorsam bokunu cikarma ben bikrimi yazmakta oldukca serbestim

    YanıtlaSil
  27. cara is mine bitch2 Nisan 2014 14:36

    Igrencliginle basbasa kal bence de

    YanıtlaSil
  28. ♥♫_Demilena_♫♥2 Nisan 2014 15:52

    Aaa yeter ama yaa saygı da bi, yere kadar..!!! İdolume laf edersen bende de cara ya karşı saygı namına bir şey kalmaz işte.!! hem saygılı olsam nolcak olmasam nolcak bu bana kalmış bir şey istersem kadına lez diye küfür ederim!! senin Miley' e saygın var damı burda Cara'ya saygılı olmamızı bekliyosun.!!? İstediğimiz kişiyi destekleriz bu seni ilgilendirmez.
    Bu arada dünyanın en güzel mankeni değil..!:D ondan daha güzel mankenler var Örnek Adriana Lima ? Miley'e bakmaktan kendi idolunun kusurlarını göremiyorsun. Esrar içiyosa nolmuş twerk yapıyosa nolmuş!! bu onun kararı seni ilgilnedirmez. Git kendi idolunun kusurlarını gör biraz.!! Ve MİLEY'İ SONUNA KADAR DESTEKLİYCEM VE BIRAKMIYCAM..! batıyomu ? !!!

    YanıtlaSil
  29. ÇOK CAHİLSİN2 Nisan 2014 19:16

    ÖN YARGINA TÜKÜREYİM. YA KADIN LEZBİYEN VEYA BİSEKSUELSE SANANE SENİ Mİ GERİYOR BE ? YETER ARTIK. BUNUN DOĞUŞTAN GELEN VE SEÇİMLE OLAN BİR ŞEY OLMADIĞINI BELİRTMEK İSTERİM AYRICA EN YAKIN ARKADAŞIN, SEVGİLİN, KARDEŞİM, AKRABAN HERHANGİ BİRİDE LGBT OLMASI OLASI. İNSANLARIN SEÇİMLERİNE SAYGI DUY GAVAT. VE LGBT'Yİ SAVUNMAK İÇİN ÖYLE OLMAK GEREKİYORSA EVET BENDE ÖYLEYİM.

    YanıtlaSil
  30. Cara is mine bitch2 Nisan 2014 19:39

    lezbiyenim ve bununla gurur duyuyorum ama sana tek bir şey söyleyeceğim! Umarım kızın ya da oğlun eşcinsel olur.

    YanıtlaSil
  31. cara is mine Bitch2 Nisan 2014 19:41

    Miley'e bir şey demiyorum ve Miley severim sadece dediğim şu o kadar uçarı hareketler yaparken Cara'nın sevgilisiyle sevişmesine laf etmesi? En güzeli demedim zaten en güzel mankenlerinden biri dedim. Bana dediğin şu bu onun kararı bu da Cara'nın kararı. Ayrıca Cara mükemmel demiyorum ben.

    YanıtlaSil
  32. sss.. git ya osurum anani agzina fikirimi soyluyorum sana ne ujc git

    YanıtlaSil
  33. Helalbe canim sana dunyada simdiye kadar yapilmis en guzel yorum!

    YanıtlaSil
  34. Canim yani bizde kendi fikirimizi soylemekte ozguruz....!!!!!!

    YanıtlaSil
  35. ♥♫_Demilena_♫♥3 Nisan 2014 12:18

    Saol canım :) :) :D

    YanıtlaSil
  36. ♥♫_Demilena_♫♥3 Nisan 2014 12:19

    Aynen çook haklısınn :)

    YanıtlaSil
  37. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:09

    ben saygı duyuyorum ?? sadece iğrennçç

    YanıtlaSil
  38. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:10

    tsk efecim saoll ♥♥♥

    YanıtlaSil
  39. Boylieber efe3 Nisan 2014 23:35

    Bişey değil <3 :)

    YanıtlaSil
  40. Askito?? Lezmisin mk

    YanıtlaSil
  41. Ya def ol git......ne istiyorsun sen ?!ucsana ya!

    YanıtlaSil
  42. Merak etme canım ben senin tarafını tutarım çünkü haklı olan sensin.. :) :)

    YanıtlaSil
  43. O değil de okyanus çok güzel yaa rengi faln

    YanıtlaSil
  44. Homofobik olan herkesin aq Herkesin kendi düşüncesi size ne abi

    YanıtlaSil
  45. Helalsin♥

    YanıtlaSil
  46. Cok haklısın valla

    YanıtlaSil
  47. Askito diyip;lezlerden nefret ediyorum diyen garip varlik! I hate you

    YanıtlaSil
  48. Sana saygı duyulmuyo diye sende başkalarına duymayacaksın diye bi şey yok bu nasıl bir düşünce?

    YanıtlaSil
  49. Selenatorgörl27 Mayıs 2014 17:18

    Ya abi burda önyargı önyargı diyip geçiniyonuz önyargı nedir bilmiyonuz ön yargı başkalarının seninle alay etmesi seni yaptığın bir şey yüzünden sevmemesi değildir birini tanımadan etmeden yargılamaktır.Bu davranışı kötu bulabilirler Cara nın kişiliği ile ilgili bir şey söyleyemem çunku tanımıyorum kişiliğini ama bu davranişı .Bence kötu.bazıları hoş görmedi diye sizde önyargılı davranıyorsunuz bu tür şeyleri kötü bulanlara da siz saygı duymak zorundasınız saygı karşılıklıdır bizim ona saygı duymamızı sevenlerine saygı duymamızı istiyosanız sizde bize saygı duyun bu benim düşüncem bana hakaret etme zahmetine katlanacaksanız hiç yorum yapmayın karşı göruşü olan varsa benim gibi açıkça dile getirsin.Ama hakaret etmeden.

    YanıtlaSil