» » » Niall Horan Damat Oldu


One Direction grubunun başarılı üyesi Niall Horan'ın cuma günü katıldığı bir kostüm partisinden fotoğrafları yayınlandı. Niall'ın fotoğraflarda eski İngiliz damat kostümü tarzı bir kıyafet ile bulunması ve geceye gelinlik giymiş bir bayan ile gelmesi herkesi şaşırttı.

Barbara Palvin ile adı çıkan yakışıklı sanatçının bu fotoğrafları hayranlarının Niall'ın evleneceğini düşünmesine neden oldu. Niall, herkesi geceye arkadaşı ile gelin-damat halinde gelerek korkuttu ama bunun bir şaka olduğunu söylemesi uzun sürmedi.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. ♥♫_Demilena_♫♥31 Mart 2014 21:50

    O degilde facede cogu kişi evlendi sanmış. :D :D Bu arada bu pek damatlık gibi değil ama :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen haberin basligi cok korkuttu beni :)

    YanıtlaSil
  3. ♥♫_Demilena_♫♥1 Nisan 2014 16:07

    :D

    YanıtlaSil
  4. bende korktum lan yazıyı okuyunca lanet olsun dedim ve çok korktum ama ben niallin evlenmesini işterim

    YanıtlaSil