» » » Demi Lovato Saçını Kazıttı!


Şu sıralar Neon Lights Turu kapsamında verdiği konserlerle meşgul olan Demi Lovato saçlarının bir kısmını kazıttı.
21 yaşındaki şarkıcı resmi facebook hesabından ilk önce traş edilmiş bir tutam saçın fotoğrafını paylaşarak hayranlarını meraklandırdı, daha sonra ise kendi fotoğrafını paylaştı.


 

Sizce Demi'ye bu saç yakışmış mı?

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

40 yorum:

  1. hala çok güzel <3

    YanıtlaSil
  2. Demi"yi severim ama hiç yakışmamış.

    YanıtlaSil
  3. İyi güzel olmuş bence :) <3

    YanıtlaSil
  4. İğrenç olmuş aq

    YanıtlaSil
  5. DL Esra Miraç Fenty5 Mart 2014 17:50

    Bence süper olmuş o her haliyle Mükemmel <3 FOREVER LOVATİC <3

    YanıtlaSil
  6. Berkay Çelebi5 Mart 2014 19:32

    Seni her halinle seviyoruz ♥♥♥♥♥♥LOVATİC ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  7. Kendini çirkinleştirmeye mi çalışıyor anlamadım. Ben bu stilini hiç beğenmedim demiyi sevmeme rağmen. Give Your Heart A Break şarkısının klibinde ne kadar doğal ve güzeldi. Birde şimdiki haline bakın. Ben o halini istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. KOYULOVATİC6 Mart 2014 11:16

    İgrenc diyenlerin kafasindan istiyorum. Acaba sizin saclarinizi kazitip,pembeye boyatacak kadar gotunuz var mi?

    YanıtlaSil
  9. Sanane aq istedigini yapar kendi saci

    YanıtlaSil
  10. Lovatic olan her haliyle sever. Acaba senin saclarini kazitmaya ve pembeye boyatmaya GÖTÜN VARMI?

    YanıtlaSil
  11. Oha yerim yakışmak ne kelime bir insana ancak saç kazıtmak bu kadar yakışırdı OYY YERİM MELEĞİMİ İğrenç olmuş diyenler , sizin götünüz yemiyo saçınızı her renk yapıp daha sonra yarısını kazıtmaya , bu yüzden Demi'yi eleştiriyorsunuz ya SİKTİRİN GİDİN .

    YanıtlaSil
  12. Cahile bak ya. Kazıtmaya götüm var mı yok mu ne alaka beni cirkinleştiricek bir şeyi niye yapiyim mal mıyım ben? Senin saçında pembe ve kazıtılmış heralde :D burdaki yorum buttonu herkesin kendi fikrini söylemek içindir istemiyorsan girme siteye ben kötü bir dil bile kullanmadım. Bunu anlayamayacak kadar cahilsin. Sana ne dense boş

    YanıtlaSil
  13. Çok yakışmış ya :) böyle çok şeker görünüyor

    YanıtlaSil
  14. sunu kabul edin, bu kadına ne yapsa yakısıyor!

    YanıtlaSil
  15. BENCE yakışmamış

    YanıtlaSil
  16. la beğenmemiş sanane amk

    YanıtlaSil
  17. Bakın ben de Lovatic'im. Her halini severim. Ama LOVATICC isimli arkadaşım, kardeşim. Melisa isimli arkadaş Lovatic değil ve sevmek zorunda değil. neden laf atıyorsun sonra Demi'ye laf atıyorlar bize ergen diyorlar. lütfen..

    YanıtlaSil
  18. Çok yakışmış zaten her haliyle çok güzel ya <3 Lovatic değilim ama Demi Lovato'yu sevmeyenleri anlayamıyorum :) <3

    YanıtlaSil
  19. senın fikrin bırsey dıyemem, ama söylede bir gercek varki biz saçımızı boyle renklere boyatsak veya kazıtsak bu kadar yakısmaz :)

    YanıtlaSil
  20. of o deyilde demi artık facebook kezoları gibi hep sagdan poz verip cekilecek, ama yakısmıs amk picine bu sacta:d


    sad
    but
    true
    story

    YanıtlaSil
  21. yuh mk güya kızsın bune :D

    YanıtlaSil
  22. fena olmamış bence. yani her ne kadar lovatic olmasam da tarzı hoş.

    YanıtlaSil
  23. bencede,ben sanırım maymun götüne benzerim :D:D:D ancak,bence bu rocker havaları demide pek hoş durmuyor,ben deminin sarı saçlı cici kız kız halini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  24. bencede en yakısan kahverengı ve sarı saclı halleri, hele ucları pembe ve mavı olan sacları muthıstı :) ama bunlarda yakısıyor bence, yınede dıgerlerınden çok yakıstıgını soyleyemem:D

    YanıtlaSil
  25. ne demeye calıstın anlayamadım? :D

    YanıtlaSil
  26. bende kazıtmıs halını pek begenmedım:D ama yınede bırazcık yakısmıs, bır ropartajında sıradaki sacını mor yada sarı yapcagını belırtmıs, ınsallah sarı yapar:D

    YanıtlaSil
  27. Ya bu kızı sevmiyorum. Pop söylüyor ama rocker imajı yaratmaya çalışıyor. Fikrimi söyledim diye ana avrat sövmeye gelen ergenler sakın bana "SENİN GÖTÜN YEMEZ SAÇINI O RENKLERE BOYATIP KAZITMAYA !!!!" demesin benim saçım renkli zaten

    YanıtlaSil
  28. lovatıç şefıka8 Nisan 2014 19:04

    bençe de aklı demi yi sevmeyen neden yanıt verıyo ki kendi
    sanatçısıyla ugraşsın yaa onu takip etsin ilgılenmesın madem lovatıc diyıl onu bn yerim O her aliyle güzel ve lovatıçların prensesi,diryerim onuben astayım ona yaa :) :=

    YanıtlaSil
  29. Demi her haliyle güzel oy yüzden lovatic iz kimse bu yüzden bizi yargılayamaz!!!!

    YanıtlaSil
  30. kişiliksiz olman demi yi eleştirmye hak tanımıyor canım amk olduğunda kafan basmıyor bu lafları yemeye götün varıyor mu? Acaba mk

    YanıtlaSil
  31. evet malsın ama kafan basmıyor şimdi bu siteden siktirip git

    YanıtlaSil
  32. lovaticsen demiyi savun

    YanıtlaSil
  33. Heart Attack'taki saçı mükemmeldi ama buda çok yakışmış nede olsa Demi Lovato .

    YanıtlaSil
  34. pembe saç süper,ancak kazıtması pek gitmemiş.ancak soru yok,nede olsa neon lights turu,herkes çılgınlık yapıyor :D

    YanıtlaSil
  35. miray ulutürk22 Mayıs 2014 23:18

    harika olmuş bence :) benim yapmak istediğim saç modeli.

    YanıtlaSil
  36. miray ulutürk22 Mayıs 2014 23:18

    ya sen git intihar et amk.sizin yüzünden biz ''ergen lovaticler'' oluyoruz.fandomun içine mıçtınız.

    YanıtlaSil