» » » Inna İstanbul Halkını Sinirlendirdi!


Inna birkaç gece önce İstanbul, Taksim, Club IQ'da konser vermek için sahneye çıktı.

Inna performansının bir kısmında onu izlemeye gelen vatandaşlara dönerek, "İçmezseniz sahneyi terk ederim!" diyerek sitem etti, ardından Inna'ya şampanya şişeleri gelmeye başladı. Ama Inna bunu yeterli bulmamış olacak ki 2 saat sürecek konserini tam 20 dakika içerisinde yarıda kesip sahneyi terk etti.

Inna'nın kapanış konuşması yapmadan sahneyi terk etmesi üzerine halk ıslık çalarak Inna'yı protesto etti.

İşte O Olaylı Akşamdan Görüntüler;



Hürriyet

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. İçmezseniz mi ?

    YanıtlaSil
  2. Haberin başlığı ile içeriğinin farklı olması. Acemilik paçalardan akıyor.

    YanıtlaSil
  3. ben oradaydı hiç öyle bişi olmadı fake haberler çıkartıp neyin peşindesiniz anlamıyorum bundan sonra böyle saçma bir siteyi takip etmem face de bile...

    YanıtlaSil
  4. bununda götü kalktı iyice aq

    YanıtlaSil
  5. Malmisiniz ya gotunuzden haber uydurmayin oyle bisey olmadi! !

    YanıtlaSil
  6. Oyle birsey olmadi bizzat ordaydim

    YanıtlaSil
  7. Smiler ♥ Belieber6 Mart 2014 15:36

    ben inaniyorum beklenmeyen insanlardan her sey cika bilir........!

    YanıtlaSil
  8. ♫ Demiley ♫7 Mart 2014 22:21

    İçmezseniz ?????

    YanıtlaSil
  9. Haber kaynağı Hürriyet gazetesi. En altta yazdık zaten. Ayrıca bunun dışında birçok gazete/haber sitesi daha yayınladı.
    Kendimiz falan uydurmadık yani.

    YanıtlaSil