» » » Taylor Swift Külot Modelli Şortuyla Sokakta Gezdi!


Taylor Swift geçen gün Los Angeles'da evinden çıkarken külot modelli bir şort ile görüntülendi! Taylor'ı uzaktan gören çoğu kişi Taylor'ın külot giydiğini düşünerek dehşete düştü.

Taylor'ın bu kadar kısa birşey giymesi, onu böyle görmeye alışık olmadığımız için sosyal medyayı şaşırttı.

İşte Taylor ve Külot Modelli Şortu;


Taylor'ın Bu Kıyafeti Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 18:26

    Yakışmışşş :D

    YanıtlaSil
  2. Taylor sevmem ama tek böyle giyinen taylor mu var? Çoğu ünlü götü başı açık geziyor!

    YanıtlaSil
  3. Tayy♥♥♥10 Mart 2014 22:04

    Yanlız admin biraz arastirarak yap paylasimlarini. Taylor orda dans dersine gidiyordu ( veya cikiyordu) Ben Swiftie değilim ama bunu ben bile biliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Gecce.com a gidin bakın onlarda bu habieri bu başlığın bi benzeriyle yaptılar sadece bu site yapmıyor yani

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle sana katılıyorum ♥ kac tane unlu var abuk sabuk giyinen Taylor giyinince batıyor resmen

    YanıtlaSil
  6. o değilde bacaklar O.o ----> l l

    YanıtlaSil
  7. abi anlamadım bu site Taylor'dan ne istiyo ?

    YanıtlaSil