» » » "Vanessa Ağaçlarla İlişki Yaşıyor"


Vanessa Hudgens Tumblr hesabından yoga dersinden sonra rahatlamak için gittiği mekandan birkaç fotoğraf paylaştı.

O fotoğraflarda herkesin ilgisini çeken fotoğraf Vanessa'nın bir ağaca sarıldığı fotoğraf oldu.

Vanessa fotoğrafları paylaşırken şöyle konuştu;
"Birkaç gün önce Big Sur'a yaptığım geziyi hala bugünmüş gibi hissediyorum. Bir sürü doğal güzellik vardı- cidden başka bir dünyada gibi hissettim. O doğadan birkaç güzelliği paylaşıyorum sizinle. Eğer orada bulunmadıysanız kesinlikle ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum," 
"Evet bu garip olsada ağaçlara sarılmayı seviyorum. Özellikle ormanda olanları. Gerçek gibi durmuyorlar bile!"
Sosyal medya ve Twitter üzerinden insanlar "Vanessa ağaçlarla ilişki yaşıyor!" gibi komik yorumlarda bulunsa da bunlar Vanessa'nın doğa sever yanını gösteriyor;


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 18:24

    Sadece ağaca sarılıyor ? ! :D

    YanıtlaSil
  2. ne çok sevinmiştim austinle ayrılcaklar diye aq :D

    YanıtlaSil
  3. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 19:19

    Başlık :dD

    YanıtlaSil
  4. Ağacı mı yalasaydı? Kb o miley değil.

    YanıtlaSil