» » » » Justin Bieber ve Austin Mahone Düeti Geliyor



Justin Bieber uzun zamandan sonra müzik piyasasına yeniden dönmeye hazırlanıyor. Yeni albümü için sürekli stüdyoda olan genç şarkıcı yeni albümünün sürprizlerle dolu olacağını söylemişti. Anlaşılan o ki bu doğruymuş.

Justin Bieber sosyal hesaplarından Austin Mahone ile beraber olduğu fotoğrafı paylasarak "Yeni müzik" yazdı. Fotoğraftan sonra hayranlarını epey bir heyecanlandıran genç şarkıcı hakkında internet sitelerinde bu haber için "Bieber kaybolmaya başlayınca Mahone'a sarıldı!"  diye başlıklar atıldı.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

12 yorum:

  1. Justinmi kaybolmus .saçd.SDÇA:

    YanıtlaSil
  2. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:02

    ayy ikisinide yerimm şarkı bi an once çıksaa

    YanıtlaSil
  3. Yalan yanlış haber yapıyorsunuz justinin albümünde olmayacak düet austin mahone justin ile düet yapıyor austinin instagramına girip bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Austin 2014 deki çıkacak albümü için jb ile düet yapıyor justin yapmıyor düeti austin hayran kitlesini genişletmek için yaptığı bir şey ayrıca justin mahonenin idölü

    YanıtlaSil
  5. İkisi düet yaparsa kesin çok iyi olur :)

    YanıtlaSil
  6. Düet bekliyoruuuuz.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu yazıyı yazarken imaj gibi şeyleri düşünmedim. Sadece seslerine göre yazdım çünkü ikisininde sesi iyi yani uyumlu olabileceğini düşünmüştüm.:) Kısacası ben o yazıyı yazarken sesten tarafa yazdım,imaj değil.

    YanıtlaSil
  8. Malmısın mk ikisinede hak veriyon kimin tarafındasın dönek

    YanıtlaSil
  9. Justin büyüdü :(7 Nisan 2014 16:17

    knk iyi dedin
    KATILIYORUM !

    YanıtlaSil
  10. Justin büyüdü :(7 Nisan 2014 16:19

    Yaaaa offfff!!!!!
    Youtube kapatıldı diye hiçbirini dinleyemiyoruz :(

    YanıtlaSil
  11. Şarkıya bağlı ama Justin imajını zedeleyebilir. Çünkü Justin teen star imajından çıkmaya çalışıyor fakat daha olgun bir rolde olursa şarkıda güzel olabilir

    YanıtlaSil