» » » Miley Cyrus Konserde Floyd'un Dev Maketine Sarılıp Ağladı


Miley Cyrus'ın ne kadar hayvan sever olduğunu bilmeyen yok. Ünlü şarkıcı geçtiğimiz gün çok sevdiği köpeği Floyd'u kaybetti. Bu konu hakkında ne kadar üzgün olduğunu tweetleriyle anlatan Miley Cyrus, Boston'da verdiği konserde performansları sırasında duygusal anlar yaşadı.

Miley, önceki gün Baston konserinde elinden geleni yapmaya çalışacağını ancak çok üzgün olacağını ve bu yüzden özür dilediğini tweetlemişti.

Ayrıca ünlü şarkıcının konser günü gerçekleşecek Meet & Greet etkinliğini de iptal edildi, Miley M&G bileti satın alan hayranlara imzalı tur kitabı hediye etti ve "Tanışamadığımız için üzgünüm. Kötü gün. :(" diye not düştü.

Konserde tur boyunca olduğu gibi yine sahneye Floyd'un dev maketi inmişti. Miley şarkı söylemeye hazırken Floyd'un maketini gördü ve Floyd'un patilerine sarılıp ağladı.

Şarkıcının ailesi de zor gününde onu yalnız bırakmadı, özellikle kız kardeşi Noah konser boyunca Miley'ye destek olmaya çalıştı.

Miley'ye tekrardan başı sağ olsun diyoruz, en kısa zamanda toparlanması dileğiyle...








Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

12 yorum:

  1. Belieber SmileR3 Nisan 2014 21:05

    benimde köpeğim ölmüştü anlıyorum mileyy :( :(

    YanıtlaSil
  2. O kadar çok üzüldüm ki haberi ilk gördüğümde. Miley'i öyle ağlarken görmek canımı acıttı. Ağladım resmen :'( :'( Çünkü Miley'i ilk kez savunmasız ve yıkılmış gördüm. :'(
    Miley'in öyle köpeğin maketine sarılıp ağlaması Smilerların canını acıtıyor işte :'( :'(
    #StayStrongMiley.! :'( :'( :'(

    YanıtlaSil
  3. Demi derken Lovatoyu kastetmedim. ' Demi' kelimesinin başka anlamları olamazmı ?

    YanıtlaSil
  4. İyi bok yedin twitter kargası seni

    YanıtlaSil
  5. Bende çok üzülmüştüm umarım iyi olur :( yanlış anlamada mileyi ilk defa savunmasız gördüm demişsin e wrecking ball klibindede öyle hatırlatmak istedim sadece :)

    YanıtlaSil
  6. Savunmasız gordum derken yıkılmış uzulmüş olarak gordugumu soylemek istedim .:)

    YanıtlaSil
  7. Sen atarlimisin lan?! siktir git isine guzuce amcik

    YanıtlaSil
  8. Senin ananı sikerim ne demisii

    YanıtlaSil
  9. haltetmissinsen3 Mayıs 2014 23:54

    ne anasını sikmesi git kendini becer! kız ne demiş yaa?!?

    YanıtlaSil
  10. Ne Demi'si ya,ordaki Noah.Her bi boka idolünüzü karıştırmayın.

    YanıtlaSil