» » » » Lorde Ariana Grande'i Kime Benzetti?



Kendiyle barışık olmasıyla herkes tarafından takdir edilen Lorde, güzel sanatçı Ariana Grande'i kime benzetti dersiniz?

Evet, o kişi... Friday Night Lights dizisindeki Minka karakterini oynayan Lyla Garrity!
AMAN TANRIM. @arianagrande kimse sana hiç Friday Nigh Lights'dan Lila'ya benzediğini söylemiş miydi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. Demilena ve smiler. Belieber öküzcükleri tencere yuvarlanmışş kapağını bulmuş tam iki salaksınız amınıza koyım körmüsünüz benziyoya smiler belieber salağı az kendin yorum yap her bokuma aynen deme demilena salağı send git ders çalış her bokuma yorum yapma allahın salakları sizi gördükçe belieberliğimdn utanıyorum güya belieber kardeşlerimsiniz ıykkk mk geberinn gidin sizz

    YanıtlaSil
  2. Sen ölde dunyadan bi mal eksilsin beynini siktigimin orospusu bu benim gorusum sana noluyo mk malî asıl sen benim yorumlarımîn altına mal mal yanıt yazıp durma ne bicim beliebersin sen aq hadi yuru git anaokulundaki bebelerle oyna :D orda oyuncak oynarsınız :D az git ötede yaşa yada yaşama mk sen öl

    YanıtlaSil
  3. Ya sen ne gerizekalı bir insansın haberle alakası olmayan bir yorum yapıp saçma sapan fikirlerini söylüyosun çok malsın

    YanıtlaSil
  4. Ayy qapaq yptı uuu .ssss malcık ne biliyon ana okulunda oyuncakla oynuyolar ha pardon sen ordasınya salak bana bebe gibi cevap veryon bide benim yorumum diyo lan sen şansal büyüka mısın yere yorumluyon dur sen cahilsin şansal büyüka yı tanımazsın ayy çok cahilsin keşke ölsennn

    YanıtlaSil
  5. Amk git iste anaokuluna oyna zıpla bebe defl cahilligin basına vurmus aq ne mal bi insan cıktın sen aa biraz once kullandigim insan kelimesi icin uzgunum az git otede yasa yada yasama òl sen mk

    YanıtlaSil
  6. herkes benzetmek zorunda degıl ahbscgxbd nasıl bı malsın mk

    YanıtlaSil
  7. ♥♫_Demiley_♫♥7 Nisan 2014 20:30

    Alakası yok bende niye bir şey olmuyor?

    YanıtlaSil
  8. Ondan bahsetmiyorum.Her başlığa " O.o , :))) , aynen " gibi kısa şeyler yazıyorsun.E bizde yapalım o zaman.

    YanıtlaSil
  9. ♥♫_Demiley_♫♥8 Nisan 2014 17:59

    Evet yazıyorum. Sende yaz ne var bunda? o.o derken şaşırdığımı aynen derken ise doğruladıgımı belirtiyorum.?

    YanıtlaSil
  10. benziyorlar. herkes benzetmek zorunda değil diyen beyinsizler olması ilginç. ne demek herkes benzetmek zorunda değil. bu öznel bir yargı olamaz ki benzediği bir gerçek. benzetmiyorum diyosan gözüne s.çayım yani.

    YanıtlaSil
  11. Aynen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  12. kusura bakma ama çok mesaj kasıyorsun sitede.

    YanıtlaSil