» » » » Miley Cyrus'ın Yeni Dostu


Miley Cyrus'ın birkaç gün önce ölen sevimli köpeği Floyd için ne kadar acı çektiğini biliyoruz. Ünlü şarkıcı konser performanslarında bile sürekli ağlıyor, şarkı aralarında ağladığı için özür dileyip yine Floyd'dan bahsediyordu. Ailesi, özellikle annesi ve kız kardeşi onu bu zor günlerinde hiç yalnız bırakmıyorlar.

Anlaşılan Tish, Miley'nin Floyd'a olan acısını biraz olsun hafifletmek istemiş ki ona yeni bir köpek almış.

İşte Miley'nin yeni dostu Moonie hakkındaki tweetleri;
"Annem kalbimin kırıldığını biliyordu ve bu sabah Moonie'nin öpücükleri ile uyandım."
"Hiç kimse asla bebeğim Floyd'un yerini alamaz ama bu değerli melek üzerinde ağlamam için kürkünün birazını bana verdi. Benim diğer bebeklerim ile birlikte."
"Moonie'ye Bean ve Happy'yi tanıtmak için sabırsızlanıyorum... Şu anda Moonie & Mary Jane biraz birbirlerini emiyorlar... Bu kadar fazla duygudan tükendim."
Ve işte sevimli Moonie;



YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Evet Milet monnie'ile tanisin tweetin atdi

    YanıtlaSil
  2. Umarım yakın zamanda acısını unutur ve çok mutlu olur. :)

    YanıtlaSil
  3. Moonie'de çok tatlı ^^

    YanıtlaSil
  4. Ceren Ceylan7 Nisan 2014 18:09

    Ama yeni köpeği Moonie çok tatlı <.< Gerçi onun için Floyd'un yerini tutmuyordur .s

    YanıtlaSil