» » » » » » » Miley Cyrus "Liam ve Disney Olmadan Ne Yapacağımı Bilmiyordum"


Miley Cyrus Elle dergisinin 2014 Mayıs ayı sayısına kapak oldu ve dergiyle hayranları ile bağı, kariyeri, eski Nişanlısı Liam Hemsworth, Disney, Feminizm ve daha fazlası hakkında sohbet etti.


Röportaja ve fotoğraflara göz atın!

Kendini daha güçlü hissetmesi hakkında:
"Bilirsiniz, bu işe Disney'de başladığım için gerçekten minnettarım. En yoğun eğitimi aldım. Sadece normal bir yeni sanatçı olarak başlamış olmayı dilediğim zamanlar oldu ama dünya bana böyle olması için izin vermiş gibiydi. Gerçekten şanslı hissediyorum, birçok çocuk yıldız tamamen delirebiliyor ya da oldukları şeyde sıkışıp kalabiliyor, bu yüzden aslında olmaları gereken kişi olamıyorlar. Gerçekten yıkıcı bir ayrılık yaşadığımda -bilirsiniz, nişanlıydım- onunlayken(Liam) ya da Disney'deyken beni en çok kaygılandıran şey, Disney artık beni elinde bulundurmak için orada olmadığında ya da eğer ona(Liam) sahip olmazsam kendimle ne yapacağımı bilmiyor olmamdı. Ve şimdi onların her ikisinden de bağımsızım ve iyiyim. Yani geceleri tek başıma yatakta yatıyorum ve tamamen iyiyim. Ve üç yıl önceki eğer bir erkek arkadaşı olmazsa öleceğini düşünen kişiden çok daha güçlü biriyim."

Hayranlarıyla olan ilişkisi hakkında:
"Karşıma çıkan bazı çocuklar ve kızlar var, onlar "Gay olduğumu itiraf edebilmiş olmamın tek nedeni senin bana bunu sorun olmayan bir şeymiş gibi hissettirmen" diyorlar. Bu çok etkileyici çünkü bu, şuanki jenerasyonun bir parçası - her zaman kabul edilmese de- ve ben bu değişikliğin büyük bir parçasıymışım gibi hissediyorum. Ya da onlar (hayranlar) depresyonla baş ettiğimi biliyorlar ve bu onların kendi sorunlarını çözmelerine yardımcı oluyor. Bu bana büyük bir amaç veriyor."
Feminizm ve kadın erkek eşitsizliği hakkında:
"Ben sadece eşitlik istiyorum, nokta. Bu, benim bir kadın olduğum, kadınların önde olması gerektiğini söylemeye çalıştığım anlamına gelmiyor. Sadece herkes için eşitlik istiyorum. Hala yüzde yüz olarak o noktada olduğumuzu düşünmüyorum. Yani, erkek rapçiler bütün gün elleri biryerlerinde ve çevrelerinde sürtüklerle dolaşabiliyorlar, kimse onlar hakkında konuşmuyor. Ama eğer ben aynısını yapsam ve çevremde seksi modeller olsa kadınları küçük düşürüyor mu oluyorum? Ben bir kadınım - etrafımda kızlar olması mümkün olabilmeli! Ama bu evrimin(değişimin) bir parçasıyım. Öyle umuyorum."

Fotoğraf çekiminin videosu;


Fotoğraflar;



YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. Çok doğru zaten miley de olduğu gibi diğer ünlüler gibi dışta bişey gözükmüyo melek içinden neler yapıyolar kim bilir

    YanıtlaSil
  2. Miley'i de benim gibi feminist :)

    YanıtlaSil
  3. disney çok güzel yaa insanı ünlü zengin yapıyo bi aralar bende girmek istedim ama ilu

    YanıtlaSil