» » » » Fifth Harmony'i Tanıyalım


Soldan sağa: Ally, Lauren, Dinah, Camila, Normani


Fifth Harmony, X Factor programı sayesinde oluşmuş bir kız grubu. Daha önce yaptığımız bir etkinlikte, Yılın En Hızlı Yükselen Ünlüleri'ne onları da eklemiştik. Şu ana kadar çıkardıkları tek albüm 2013 yılındaki Better Together isimli albüm. Albümde 5 şarkı var. Grubun hayranları Harmonizer olarak adlandırılıyorlar. 

Güncel bir haber olarak, RDMA'daki performanslarını söyleyebiliriz. Birkaç gün önce gerçekleşen Radyo Disney Müzik Ödülleri'nde performans sergilediler. Performanslarını izlemek için tıklayın

5 üyeden oluşan bu grubu, biraz daha yakından tanımak için bazı bilgileri toparladık.

Ally Brooke (7 Temmuz 1993 doğumlu)
  • Ally, Ed Sheeran'ın büyük bir hayranı. En çok sevdiği şarkısı "Kiss Me".
  • Ally zamanının çoğunu telefonda konuşarak geçiriyor.
  • Ally'in 2 kedisi ve 1 köpeği var.
  • Ally'nin takma adı "Allycat"
  • Grubun en büyük üyesi (21 yaşında)
  • Disney karakteri olabilseydim, Belle olmak isterdim demiştir.
  • En sevdiği film Titanic.
  • Doğduğunda 2 ay boyunca hastanede kalmış, ailesi ona 1 ay dokunamamıştır.



Camila Cabello  (3 Mart 1997 doğumlu)
  • Camila'nın en sevdiği süper kahraman Örümcek Adam.
  • Camila şu ana kadar öpüşmemiş.
  • Camila çocukken diş doktoru olmak istiyormuş.
  • Camila'nın takma adı "Mila, Camz."
  • Camila One Direction ile tanıştığında, Niall Horan ile kahvaltıda ne yediği hakkında konuşmuş.
  • Disney karakteri olabilseydim, Rapunzel olmak isterdim demiştir.


Lauren Jauregui (27 Haziran 1996 doğumlu)
  • Lauren'in en sevdiği aktörler Johnny Depp ve Aaron Johnson.
  • Lauren'in Pretty Little Liars dizisindeki en sevdiği karakter Aria ve en sevdiği arkadaşlık Aria-Ezra arkadaşlığı.
  • Lauren'in takma adı "Lo, Lolo"
  • Bir ülkeye gidecek olsam, bu İtalya olur,diyor.
  • Lauren, büyükannesinden ona kalan yüzüğü sahnede her zaman takıyor.
  • Disney karakteri olabilseydim, Jasmine veya Ariel olmak isterdim demiştir.






Normani Hamilton(31 Mayıs 1996 doğumlu)
  • Normani'nin takma adı "Mani"
  • Normani çocukluğunda jimnastikçi olmak istiyordu.
  • Normani, 6.sınıftan beri evde eğitim görüyor.
  • Normani, Disney karakteri olabilseydim Pocahontas olmak isterdim demiştir.
  • Beraber yemeğe gitmek istediğin ünlü sorusuna Beyonce cevabını vermiştir.
  • Güzelliği bol su içmeye ve vitaminlere bağlıyor.
  

  Dinah Jane Hansen(22 Haziran 1997 doğumlu)
  • En sevdiği dizi Vampir Günlükleri.
  • En sevdiği renk mavi.
  • Dinah, Disney karakteri olabilseydim Jasmine veya Belle olmak isterdim demiştir.
  • Grubun en fazla uyuyanı.
  • Dinah, piyano çalabiliyor.
  • Takma adı "DJ"


Diğer kız grupları hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz:



Caner Ünal

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş.Daha fazlasını eklerseniz daha da iyi olur.Kısa bilgilerde olsa onlar hakkında birkaç şey anlayabiliriz burdan. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kızlarında tanınmaya ihtiyacı var.Hemen tanıyamayız tabi ama çok yetenekli kızlar coverlarını dinleyin anlarsınız zaten.Mükemmel sesler

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Dinah tam benim kafadan ama ben camilayi sevdim yazi mukemmel olmus elinize sağlık 😃

    YanıtlaSil
  5. bende camilayı sevdim ikimizde balık burcuyuz

    YanıtlaSil