» » » Austin Mahone: "Bana Atılan Hemen Hemen Her Tweeti Görüyorum."



Bir ünlü tarafından Twitter'da fark edilmek gerçekten zor bir şey. Bazı ünlüler her ne kadar bir şey yazmasa da aslında kendilerine atılan tweetleri okuyorlar.

Bu ünlülerden biri de genç şarkıcı Austin Mahone. Austin Twitter'da kendisine atılan neredeyse her tweeti gördüğünü itiraf etti.

Bana atılan hemen hemen her tweeti görüyorum. Bana bir tag'le veya bir capsle (fotoğraf üzerine yazı) tweet attıklarında görmem daha kolay oluyor. Yazıları pek göremiyorum o yüzden bana caplerden yazmanız gerekiyor.


Twitter'da gizlice takip etmeyi sevdiğim birkaç hayran var. Takip ettiğim insanların bir listesi var. Bu listede kimsenin bilmediği birkaç hayranım var. Siz de onlardan biri olabilirsiniz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply