» » » Austin Mahone Hayranlarının Instagram Hesaplarını Kontrol Ediyor!

austin mahone

Genç şarkıcı Austin Mahone yeni röportajında nasıl bir kız arkadaş aradığını ve hayranlarının Instagram hesaplarını kontrol ettiğini açıkladı!
"Her zaman hayranlarımın Instagram hesaplarına bakarım. Eğer gerçekten hoş bir yorum görürsem yine o kişinin de hesabına tıklarım ve onun hakkında daha çok şey görebilirim. Eğer fotoğraflarımdan birini beğenen tatlı bir kız görürsem, onun da kesinlikle hesabına göz atarım! Şuan sizin fotoğraflarınıza bakıyor olabilirim, bunu asla bilemezsiniz."
Ayrıca Austin her röportajında söylediği gibi Tiger Beat'le yaptığı röportajda da aradığı kızın görünüşüyle ilgilenmediğini söyledi.
"Görünüşle ilgilenmiyorum. Ben sadece komik ve kolay konuşulabilen bir kız istiyorum. Tanıştığı herkese karşı kibar olan kızları severim. Ayrıca beni güldürebilen birilerini de severim!" 
Umarız Austin aradığı kızı bulabilir.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. tıklanma sayısından reklam yapmak istemeniz yüzünden sayfa bok gibi oldu sürtükler! ayrıca başlığa farklı içeriğe farklı şeyler yazıyorsunuz çünkü umurunuzda olan tek şey o lanet tıklanma sayısı! yorumumu da silebilirsiniz ama ben devam ederim.

    YanıtlaSil
  2. Hemen gidiyim de bi aç güzel yorum yapıyım :D dgsdhasfx :D

    YanıtlaSil