» » » Selena Gomez Lorde'nin Kendisi Hakkında Yaptığı Eleştiriye Cevap Verdi!



Bildiğiniz üzere Lorde geçen aylarda Selena Gomez, Miley Cyrus ve Taylor Swift'i verdiği bir röportaj sırasında aşağılamıştı. Selena Gomez ise, Lorde'nin arkadaşlarını ve kendisini aşağılamasına göz yummadı. Hot 99.5 ile yaptığı bir röportaj sırasında 21 yaşındaki şarkıcı şunları söyledi:
Eleştirinin iki farklı türü vardır. Birisi bilgisayarın arkasına gizlenen ve sonu gelmeyen şeyler söylemek isteyen insanlardır, ama asla yüzünüzü göstermezsiniz ve birisi de sadece sözlü olanlardır. Özellikle, herkesin görüşünü takdir ediyorum çünkü birçok zaman boyunca onun (Lorde) müziğini coverladım. Süper yetenekli ve harika olduğunu düşünüyorum. Ama aynı zamanda feminizmin ve spesifik olmanın çok hassas bir şey olduğunu düşünüyorum çünkü bana göre bir sanatçıyı yıkmaya çalışmak feministlik değil. Bu yüzden hissettiğim tek şey bu, ama bildiğiniz üzere genç ve çok fazla yeteneği var, çok daha fazlasını alacak. 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. bence oldukça hoş , kendine yakışır bir cevap vermis. Taktir ettim.

    YanıtlaSil
  2. işte asalet budur. ne kadar güzel cevap vermiş

    YanıtlaSil
  3. Selena'nın en sevdiğim yanı her zaman seviyesini koruması. Hiç kimseye karşı yargılayıcı değil.

    YanıtlaSil
  4. MELEĞİM HARİKA BİR CEVAP VERMİŞ. <33 LORDE ORUSPUSU KENDİNİ NE SANIYO AQ. ÜNLÜ BİLE DEĞİL.

    YanıtlaSil
  5. Lorde kötü bir şey söylemedi.Sırf haber yapmak için röportajdan bir cümleyi çıkartıp haber yapmışlar.Eğer röportajın devamını izlemezseniz bir cümle tüm yorumlara açıktır.

    YanıtlaSil