» » » » » Michelle Obama: "Eğer Justin Benim Oğlum Olsaydı..."


Başkan Obama'nın eşi Michelle Obama kısa bir zaman önce yaptığı röportajında Justin Bieber hakkında konuşarak eğer Justin onun oğlu olsaydı ne yapardı, onu dile getirdi.

Univision'a konuşan Michelle şunları söyledi; 
"Eğer Justin benim oğlum olsaydı onu kendime daha yakın tutardım. Bu söylediklerim sadece bir tavsiye mi yoksa gerçekleşecek bir şey mi bilemiyorum. Ama ona söylediğim her şey, ona hayatında yardım edecek armağanlar olurdu. Muhtemelen onunla çok fazla vakit geçirirdim, onu ve kafasından geçenleri anlamaya çalışırdım, kiminle görüşüp kiminle birlikte olduğunu öğrenmek için, bilirsiniz her anne gibi."
Obama kendi kızlarının onu yanında istediklerinin ve ondan tavsiye almalarının onları iyi hissettirdiklerini söylediklerini de ekledi.

Siz Justin'nin annesi olsaydınız ne yapardınız? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. TECAVÜZ EDERDİM :D

    YanıtlaSil
  2. Bir Belieber ne beklerdin ki :D Ben de Belieber'ım ama namusluyum :D

    YanıtlaSil
  3. O da doğru.Sonuçta biz "Atarlı Ergen"'in atarlı belieberlarıyız :Dd Ne yapıcağımız belli olmaz <3

    YanıtlaSil
  4. Ben onu cok cok operdim yani ne yapabilirdim ki baska o kiz pesinde 24 saat

    YanıtlaSil
  5. VALLA BENDE TECAVUZ EDERDİM LAN KIZ HAKLI :d

    YanıtlaSil
  6. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:16

    :D :D Oha :D

    YanıtlaSil